CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 19, 2011

insomnia. regret. tidoo.

insomnia... selamber hippo terberanak je virus niy datang kat aku semalam. macam macam aku try buad untuk tido tapy tak jugak lelap mate niy.[oke aku memang tade try ape ape]. korang tao dak insomnia tuh menatang hape? tak eh? ilek arr, meh nak terang kan.

Insomnia dicirikan dengan ketakupayaan bertidur dan/atau ketidakupayaan bertidur selama tempoh yang munasabah. Penghidap insomnia biasanya merungut kerana tidak berupaya menutup mata atau "merehatkan minda" buat melebihi beberapa minit setiap kali. Kedua-dua insomnia organik dan insomnia bukan organik merupakan gangguan tidur. Insomnia biasanya diakibatkan oleh ketakutan, tekanankebimbanganubatherbakafeina,kemurungan atau kekadangnya tanpa sebarang sebab yang ketara. Minda yang terlalu aktif serta sakit fizikal juga boleh mengakibatkannya. Mencari sebab yang mengakibatkan insomnia biasanya diperlukan untuk merawatnya.

oke, copy kat wikipedia saje. anyway paham en? sambung cerita..
naseb baek tyme tuh my super duper MAMA teman kan. [haha] tak pepasal kacao tidor die plak kan? tapee, dah die sanggup[kejam]. at the same tyme aku meseg dengan die, aku ade lah unline. then ade lah sorang pelacow ny IM aku, at first aku layan sebab ekceli die BF kepada sumwan yang aku agak rapat lah. so memang tak de langsung terlintas akan berlaku ape ape yang tak di ingini kalau aku layan die. hingga lah satu tahap, aku dah rase laen macam sangat chat ngan die nih, aku tanyer lah MAMA aku pasal pelacow niy.

'....dia tuh jenis melayan...*some text missing*.....ta caye sgt.......'

oke, not suprise. sebab dah buad salah dalam haty nak sangat bagitao MAMA ape yang aku buad tyme meseg ngan beliau tady, tapy macam aku cakap 'dah buad salah' en. kecut sial! silap aku pun ade sebab gi layan pelacow tuh chat, tambahan mase tuh mamai. tangan niy type je lah ape ape, tapi bagi aku langsung tak ade aku melebeyh nan pelacow tuh. tapy tak tao lah bagi MAMA aku camner, anyway ape jady pon aku terima je. mase tuh memang aku menggelupur nak bagitao MAMA aku[bape kali nak repeat daa =.=], weee takut sangat kalau die dapat tao sendiry lagy parah aku kene kang. tapy gitu ler, maybe die sendiry dapat rase sumtin tak kene. die unline aku punye facebook. yeayyy! now die pun dah tao, aku tak perlu bagitao lagi. tapy.....

baekk punyaa aku kena ngan MAMA aku, korang tao ark?! even mula mula memang die cam singa bunting tengah stress. kecut cam asam kepeng kote aku tyme uh, takut bhaii! tapy die tak marah aku, tyme aku call die uh, die just cakap cam biase tapy ayat ayat die buad aku nanges kott![TADE AYAT KASAR OKE!!]
ayat baek baek lagi besar impak die kot. memang macam baby kiut baru lepas diberanakkan lew aku nanges mase tuh. sampai memang aku tak tao ape nak cakap time uh, nak bagi penjelasan lagy lah haram. gila terus. yang penting hilang mantok!
but! aku naseb baek giler dapat MAMA yang very very very very very......weee, aku tak tao nak cakap [camner, atlast die lak yang pujuk aku stop nanges. malu ade gak, [haha] tapy aku pon manusia, lantak p lah nak kate laki nanges ta macho ke hape ke, macam lah korang tak penah nanges. ish aku lesing kang!
weee.. aku menyesal sangat plus rase besalah macam baru lepas kentut kat dewan makan tao! now aku dah janji!aku nak jaga MAMA aku baek baek, jage hubungan kitorang, insaf dah. taknak layan orang laen dah! kes selesai, kul 5 pagy kott. [haha] lepas end call, plan nak meseg. last last kitorang tertido same same. aku ta anta meseg kat die, die pon ta anta meseg kat aku. sesi tidur bermula!
**********
'ONE TWO!!! COMING FOR YOU!!
THREE FOUR!!! LOCK YOUR DOOR!!!
FIVE SIX!!!! SUCK...tettttttttttttt'
tett.. babi brutal tol henset aku ny. kul 7 stengah pagy lagu BROKENCYDE berkumandang! tersentak cam hape je. celake! perangai cam binatang! hilang mengantok. watda F?!! tak kan lah. tak sampai tige jam kot
aku tidoo. uwaaaaa!! then temenung, melangak, berangan je lah atas katel. [haha] then aku kacaw MAMA, best seyy dengar dy mamai! wee.. layann..pastuh ntah camner aku leh tertido.. kire oke lah tuh!hahah!
kul 10 setengah kott tyme uh, nenek aku simbah plak aku nan air+ais=beku otak kot!! waaa!! ya Tuhan! kasi lah aku tido lame sikett! memang tekanan mak ber anak 12 kott! ughhh .. stat dary situ, asal ade peluang je aku redah tidor.haha!ny pon aku baru bangun then trus bukak blog!haha!weee.. pas post ny aku nak tido trus je lah, lagy lagy ujan ny! wahhh ! best!

oke arr .. mandy sat ! babyee..

No comments: